Platformy hurtowe B2B

I-Shark B2B to platforma zintegrowana z systemem magazynowo-księgowym w Twojej firmie. Umożliwia Twoim Klientom całodobowe przeglądanie oferty oraz składanie zamówień przez Internet. Dzięki niej Twoi handlowcy mogą w prosty sposób przygotowywać oferty indywidualne i przetargowe, natomiast segmentacja Klientów pozwala na personalizację przekazu marketingowego w zależności od grupy jego odbiorców.



Zarządzanie zamówieniami

System I-Shark ułatwia obsługę sprzedaży na każdym etapie realizacji zamówienia. System umożliwia:

  • zarządzanie wieloma kanałami sprzedaży (kilka sklepów internetowych, portale aukcyjne: Ebay, Allegro) z poziomu jednego panelu
  • bieżącą aktualizację stanów magazynowych ze wszystkich kanałów sprzedaży
  • zamawianie towaru od odbiorców automatycznie, na podstawie danych z zamówień
  • zalogowani Klienci mogą wysyłać do Ciebie zapytania ofertowe, na tej podstawie możesz przygotować ofertę z negocjowanymi cenami, którą Klient następnie akceptuje jednym kliknięciem, dokonując w ten sposób zakupu
  • indywidualną konfigurację metod dostawy i płatności dla każdego odbiorcy,
  • indywidualną konfigurację cen dla każdego odbiorcy
  • indywidualną konfigurację limitów kredytowych
  • segmentację Klientów na podstawie danych z zamówień
  • tworzenie spersonalizowanego przekazu marketingowego
  • nadanie przesyłki z poziomu interfejsu (integracje z przewoźnikami), zamawianie kuriera
  • drukowanie etykiet na paczki
  • śledzenie przesyłki poprzez numer trackingowy

Nowoczesny system ofertowania

Dzięki I-Shark handlowcy otrzymują narzędzia do szybkiego przygotowania ofert handlowych dla Klientów oraz do przetargów. Oferty dostarczane w formie elektronicznej mogą po akceptacji Klienta zostać zamienione w zamówienia.

Tradycyjny model zawierania transakcji wiąże się z czasochłonną obsługą klientów. Oprogramowanie I-Shark ma na celu zredukowanie tych kosztów do minimum. Pozwoli na samoobsługę Klientów przy składaniu i realizacji zamówień, dzięki pełnej integracji z Twoim programem magazynowo-księgowym.

Wygoda dla Twoich Klientów, obniżenie kosztów obsługi dla Ciebie

System I-Shark umożliwia Twoim Klientom samoobsługę.

W swoim panelu nadajesz Klientom odpowiednie uprawnienia, w zależności od funkcji systemu, które będą mogli wykorzystywać. Każdy Klient może mieć dostęp do następujących funkcjonalności:

  • Moje Konto - Klient może zarządzać ustawieniami - np. uprawnieniami swoich pracowników, aktualizować swoje dane
  • Historia zamówień i ofert - Klient ma stały dostęp do historii swoich zamówień oraz ich aktualnych statusów; wie na jakim etapie realizacji jest dane zamówienie
  • Śledzenie przesyłek - Klienci maja bieżący dostęp do numerów trackingowych swoich przesyłek, wiedzą kiedy mogą spodziewać się dostawy
  • Historia faktur i płatności - przejrzysty interfejs pozwalający szybko rozeznać się w stanie wzajemnych rozrachunków
  • Wiele loginów dla jednego konta

Szybka i łatwa integracja z systemem magazynowo-księgowym w Twojej firmie

Platformę I-Shark można w bardzo prosty sposób zintegrować z już istniejącym w firmie system magazynowo-księgowym.

Dzięki programowi Konektor zarządzanie Systemem I-Shark staje się jeszcze łatwiejsze.

System I-Shark i program Konektor to:

  • wiele poziomów cenowych dla każdego klienta,
  • synchronizacja stanów magazynowych i cenników,
  • przekazywanie zamówień z Systemu I-Shark do programu magazynowo-księgowego.




Możliwa jest obsługa programów następujących firm:

  • Comarch
  • Sage Symfonia
  • Insert Subiekt GT
  • Assecco WFMAG
  • Microsoft Dynamics
  • Exact
  • Teta
  • Symplex


Katalog Produktów

Katalog produktów Systemu I-Shark jest miejscem, w którym odbywa się tworzenie i zarządzanie kartoteką towarów dla Klientów.

Przygotowany Katalog jest publikowany na stronie internetowej własnego Systemu I-Shark

W Katalogu Produktów:

  • tworzymy kartotekę towarów,
  • zarządzamy kartoteką towarów,
  • określamy cenniki i dostępności towarów,
  • kierujemy towary do sprzedaży na witrynę www.

W systemie I-Shark szybko zaimportujesz również dane katalogowe od Twoich dostawców i producentów i zbudujesz wysokiej jakości bazę oferowanych produktów. Posiadając elektroniczny katalog produktów możesz również udostępniać go dla sklepów internetowych które sprzedają Twoje produkty.

Segmentacja Klientów

Dzięki segmentacji Klientów możesz oferować rożne poziomy cen i rożne promocje dla wybranych grup odbiorców. Nie tylko ułatwi Ci to współpracę z kontrahentami, ale także pomoże lepiej poznać ich zachowania i potrzeby, a co za tym idzie, stargetowaqć akcje marketingowe bardziej precyzyjnie.

Zaawansowane narzędzia marketingowe

W systemie I-Shark możesz korzystać z licznych narzędzi marketingowych promujących Twoje produkty w Internecie, co pozwoli Ci pozyskiwać nowych odbiorców oraz zwiększyć lojalność odbiorców już istniejących. Możesz także wykorzystać dane o swoich Klientach zgromadzone w systemie personalizując przekaz marketingowy w zależności od grupy jego odbiorców. To ważne by docierać z ofertą do właściwych osób.

Zarządzanie wieloma cennikami

Platforma I-Shark posiada rozbudowany mechanizm do zarządzania wieloma cennikami i mechanizmami rabatowymi.

Automatyczne skalowanie dla urządzeń mobilnych

Tworzenie kosztownych aplikacji mobilnych, po to, aby Twój serwis wyświetlał się prawidłowo na smartfonach czy tabletach to już przeszłość. Dzięki zastosowaniu technologii RWD (Responsive Web Design) nasze aplikacje automatycznie dostosowują interfejs do urządzenia, na którym są wyświetlane.

Programy lojalnościowe

W ramach oprogramowania I-Shark istnieje możliwość podłączenia i obsługi praktycznie wszystkich rodzajów programów lojalnościowych. Klienci mogą kumulować punkty i odbierać nagrody, odbierać kody i kupony rabatowe, korzystać ze stałych rabatów w Twoim sklepie. Niezależnie od tego jaką formę programu lojalnościowego wybierzesz, Star B2B dostarczy ci odpowiednich narzędzi by go wdrożyć.

Kontrola dostępu do systemu zarejestrowanych użytkowników

System I-Shark jest platformą zamkniętą – oznacza to, że każdy odbiorca widzi tylko tych dostawców, z którymi podpisał umowę o współpracy. Dzięki temu dostawcy mają możliwość kontroli nad tym kto korzysta z ich danych oraz możliwość zapewnienia indywidualnych cen dla każdego odbiorcy.

EDI

Funkcjonalność Systemu I-Shark obejmuje zarządzanie danymi

i elektronicznymi dokumentami, które są wymieniane z odbiorcami.

W Systemie B2B dokumenty przekazywane są poprzez elektroniczną wymianę danych (EDI), która obejmuje:

  • faktury,
  • zamówienia,
  • potwierdzenia dokonania transakcji,
  • oferty.

Bezpieczeństwo I-Shark

System I-Shark jest w pełni bezpieczny dzięki:

  • wydzielonemu dostępowi dla pracowników z ustaleniem uprawnień,
  • wielu loginom w ramach jednego konta klienta,
  • szyfrowaniu przesyłania danych i dostępu do Systemu B2B,
  • kontroli nad udostępnianiem katalogu i cen,
  • certyfikatowi bezpieczeństwa Verisign.